- L’objectiu de la campanya ‘Tria sentiment’ reforçarà la presència de la taronja als mercats internacionals
- El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, reivindica a la citricultura com la “representant dels millors atributs dels valencians”
La Comunitat Valenciana és una terra amb una gastronomia molt variada: des de la paella i la fideuà fins a la coca de llanda i l’orxata. El Consell de Ximo Puig impulsa, ara, un dels productes més característics del nostre territori: la taronja. Ho fa amb el llançament de la nova marca ‘Taronja valenciana’, una iniciativa consensuada amb el sector citrícola valencià. L’objectiu passa per reforçar-ne la presència als mercats internacionals amb l’eslogan ‘Tria sentiment’.
El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha destacat la importància de la unitat del sector citrícola per a facilitar un “nou renaixement” dels cítrics valencians. La citricultura valenciana constitueix un dels principals sectors productius de la Comunitat.
El cap del Consell i líder dels socialistes valencians ha reconegut que estos productes són “extraordinaris i d’una qualitat enorme”. “Representen els millors atributs de la societat valenciana, que són l’esforç, el treball, la qualitat i la voluntat de fraternitat”, ha valorat Ximo Puig.
Augmentar el consum de taronja i reforçar la identificació de la taronja amb la Comunitat Valenciana suposen els dos principals objectius de la campanya ‘Tria sentiment’ de la nova marca ‘Taronja valenciana’. Segons la Generalitat, es desenvoluparà primer a la Comunitat; a continuació, s’estendrà a la resta del territori espanyol i, finalment, l’any que ve, als països de la Unió Europea.